پکیج های اقتصادی دوربین مداربسته

هنگامی که تصمیم به نصب پکیج های اقتصادی دوربین مدار بسته در خانه یا محل کار خود گرفتید، اولین کاری که اغلب انجام می شود جستجوی سریع در اینترنت برای یافتن قیمت تخمینی این پکیج ها است. در حال حاضر تعداد زیادی پکیج های دوربین مدار بسته در اینترنت موجود است که ممکن است گیج شوید. هدف اصلی ما نیز اطلاع رسانی به شما در مورد پکیج های اقتصادی دوربین مدار بسته برند های مختلف است که در حال حاضر در بازار وجود دارد و به شما کمک می کند برای خرید آن ها تصمیم درستی بگیرید.

همان‌ طور که از نام آن مشخص است، پکیج های اقتصادی، مجموعه ای از تجهیزات و لوازم جانبی است که برای ارائه راه حل کاملی در زمینه نظارت تصویری طراحی شده است. این پکیج ها از تمام عناصر لازم برای نصب کامل یک سیستم دوربین امنیتی تشکیل شده اند.

 

انواع پکیج های اقتصادی دوربین مدار بسته

پکیج های اقتصادی دوربین مدار بسته فراوانی در بازار وجود دارد.  به طور معمول، هر فروشگاه لوازم الکترونیکی یا یک برند معروف، به طور مستقل آن ها را جمع آوری می کنند تا راه حلی سریع و کامل به کاربران ارائه دهند. یعنی هر فروشگاه لوازم الکترونیکی یا برخی از برند ها، تجهیزات و لوازم جانبی نظارت تصویری را که معمولاً به طور جداگانه خریداری می ‌شوند، را در یک پک کامل قرار می دهند. این بسته نظارت تصویری به عنوان پکیج دوربین مدار بسته در اختیار عموم قرار می گیرد و قیمت آن در مقایسه با موارد ذکر شده بالاتر است.

هر کیت دوربین امنیتی شامل تمام اجزای لازم است که یک سیستم نظارت تصویری را تشکیل می دهد. یعنی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • دوربین های امنیتی
  • ضبط کننده (DVR/NVR)
  • HDD
  • منابع برق
  • کابل ها
  • اتصال دهنده ها

یک پکیج دوربین مدار بسته از تجهیزات و لوازم جانبی پیشرفته و مارک هایی تشکیل شده است که در بازار شناخته شده هستند مانند  Hikvision، Dahua و غیره. این برند ها تجهیزات باکیفیتی تولید می کنند.برای مثال برند داهوا ارائه دهنده انواع دوربین مداربسته داهوا و همچنین پکیج های به صرفه و با کیفیت میباشد.در ادامه به دیگر برند ها میپردازیم.

1. پکیج اقتصادی دوربین مدار بسته 4 دوربین هیبریدی HD: اقتصادی ترین گزینه

بهترین پکیج دوربین های مدار بسته با چهار دوربین، این پکیج است که برای خانه ها یا ساختمان های کوچک تا سه طبقه ایده آل است. با DVR 4 کاناله Intelbras ارائه می شود که می تواند ویدیو را با وضوح 720p، HD استاندارد ضبط کند. شایان ذکر است نصب دوربین ها ساده بوده و هم در داخل و هم در خارج از منزل قابل انجام است. تنها عیب آن این است که دید در شب محدود بوده و فقط 10 متر در تاریکی قابل مشاهده است.

2. پکیج اقتصادی دوربین های مدار بسته 6 دوربین هیبریدی HD: گزینه ای برای خانه های متوسط

این پکیج دوربین مدار بسته با محافظت خارجی در برابر اثرات آب و هوا یا خرابکاری، تعداد دوربین ها را افزایش می دهد و برای خانه ها و مکان های بزرگ تر از گزینه اول مناسب است. این پکیج همچنین به دلیل کیفیت خود از سایر پکیج ها متمایز است، ضبط‌ تا 720p و امکان دسترسی از راه دور از طریق رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا تبلت را دارا است.

3. پکیج اقتصادی دوربین مدار بسته با 12 دوربین: گزینه ای برای مکان های بزرگ

این پکیج اقتصادی دوربین مدار بسته دارای سیستم مانیتورینگ مسکونی از طریق اینترنت با دوربین های  Intelbras DVR و 12 HB Tech می باشد. برای خانه های بزرگ و زمین هایی با اندازه متوسط ​​عرضه شده است. آن ها همچنین قادر به ضبط ویدیو تا 720p هستند. قیمت این پکیج دوربین مدار بسته سودآور است. شایان ذکر است که استاندارد امنیتی IP66 را نیز دارا بوده و قابلیت ثبت تصاویر تا عمق 20 متری در شب را دارد. این پکیج دارای لوازم جانبی برای نصب ساده و آسان است.

 

4. پکیج اقتصادی 4 دوربین مدار بسته آنران

یک پکیج اقتصادی دوربین مدار بسته دارای وای فای میباشد. دوربین ها بسیار قابل قبول هستند، با اپتیکال 2 مگاپیکسل و وضوح 960 پیکسل، ضبط با کیفیت بسیار خوبی در 1080P انجام می دهند. آن ها همچنین دارای قابلیت دید در شب با برد 25 متر هستند که به لطف LED های IR نصب شده است. ضبط کننده آن دارای یک هارد دیسک 1 ترابایتی است که تا 4 ترابایت قابل ارتقا است.

5. پکیج اقتصادی دوربین مداربسته آنلاپلاس

سیستم دوربین مدار بسته Anlaplus یکی از پرفروش ترین سیستم ها در دوربین های مداربسته DVR است. اتصال بین DVR و دوربین مدار بسته با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود، بنابراین دوربین امنیتی بسیار پایدارتر، فوری تر و قابل اعتمادتر از وای فای دارد. دوربین های این پکیج دارای کیفیت اپتیکال فوق العاده ای هستند که در عمل وضوح تصاویر 1080p Full HD را ارائه می دهند.

 این دوربین ها به لطف چراغ های LED و فناوری IR، امکان ضبط واضح در تاریکی تا فاصله 20 متری را فراهم می کنند. به علاوه، این کیت دارای 4 دوربین است، اما DVR دارای 8 کانال است، بنابراین اگر می خواهید دوربین های بیش تری در آینده اضافه کنید، امکان پذیر است.

منبع: ghatreh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد