بررسی دوربین مداربسته دید در شب

در دنیای دوربین مداربسته، به محصولات با کیفیت بالا نیاز است. دوربین ‌های امنیتی دید در شب، حتی در تاریکی مطلق، ویدیوی واضحی را ضبط می ‌کنند. در این نوع از دوربین ها، رزولوشن های مختلفی از دوربین های مداربسته 600TVL تا دوربین های IP 4K 12 مگاپیکسلی وجود دارد.

تمامی دوربین ‌های مادون قرمز دید در شب، دارای فناوری Day & Night هستند که به دوربین ‌ها اجازه می‌دهد در نور کم به حالت های سیاه و سفید تغییر کنند. دوربین داهوا نیز یکی از برند های معروف دوربین های امنیتی میباشد که از این فناوری برخوردار میباشد. به طور عمده سه نوع مختلف سیگنال ویدئویی وجود دارد که شامل آنالوگ، HDCVI و IP می شود. بنابراین، هنگام تهیه دوربین مداربسته دید در شب، لازم است مطمئن شوید که نوع سیگنال سازگار با ضبط کننده امنیتی خود را انتخاب می کنید.

 

کاربرد دوربین مداربسته دید در شب

دوربین های نظارتی دید در شب (IR) برای نظارت در شرایط نوری ضعیف مانند مه یا در طول شب با استفاده از فناوری مادون قرمز استفاده می شوند. برخی از کاربردهای اصلی این دوربین های دید در شب مادون قرمز عبارت اند از نظارت مستمر بر دارایی های حساس و مهم، تشخیص چهره، تشخیص تهدید و مدیریت ترافیک.

تقاضا برای دسترسی ایمن، مرزها و محل زندگی ایمن، یک محرک قوی برای رشد دوربین های نظارت دید در شب در سراسر جهان است. دوربین های دید در شب، نه تنها نظارت شبانه روزی را امکان پذیر می کنند، بلکه تصاویر را در طول روز و همچنین در شب، در مدت زمان طولانی نگه می دارند.

انواع دوربین مداربسته دید در شب

با افزایش سطح کلی رقابت بین تولید کنندگان پیشرو دوربین های مداربسته دید در شب (IR) از نظر توسعه طرح های منحصر به فرد، با توجه به استفاده با قابلیت های خاص (DIY)، مصرف کنندگان دسترسی بهتری به فناوری های پیشرفته با قیمت های مناسب دارند. برند دیجی داهوا، با ارائه بهترین دوربین مداربسته دید در شب داهوا، نقش مهمی را در این حوزه، ایفا کرده است.

بازار دوربین های مداربسته دید در شب، بر اساس شکل، به صورت های مختلف طبقه بندی می شوند که شامل دوربین های جعبه ای، دوربین های گنبدی و دوربین های گلوله ای می شوند. همچنین، می توان آن ها را در دسته های دوربین های ثابت و دوربین های PTZ (پان، شیب و زوم) نیز طبقه بندی نمود.

این گونه از دوربین های دید در شب را در بخش عمومی، فروشگاه ها، بخش حمل و نقل، صنایع، استادیوم ها، سازمان های تجاری و غیره مورد استفاده قرار می دهند.

 

منبع: خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد