معرفی ۴ کیف پول ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰

در این ویدیو ۴ تا از امن‌ترین و بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سال ۱۴۰۰ رو به شما معرفی می‌کنیم.
یکی از ویژگی‌های ارز دیجیتال این است که دیگه بانکی وجود ندارد تا بخواهد دارایی و سرمایه ما را نگه دارد و این وظیفه دیگه به عهده خودمان است پس باید کیف پول‌هایی که می‌توانیم دارایی خودمان را در آن ذخیره کنیم بشناسیم. در این پست قصد داریم چندتا از این کیف پول‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از کیف پول‌هایی که برای خودتان مناسب می‌دانید استفاده کنید.
به طور کلی ۴ نوع کیف پول برای نگه داری دارایی ارزهای دیجیتال ما وجود دارد که شامل:
  • کیف پول‌های کاغذی
  • کیف پول‌های سخت افزاری
  • کیف پول‌های نرم افزاری
  • کیف پول تحت وب

شاید با شنیدن کیف پول کاغذی تعجب کنید که آیا همچنین کیف پولی وجود دارد؟ بله وجود دارد، با مراجعه به وبسایت Bitaddress.org یک کیف پول کاغذی برای نگه داری بلند مدت و امن ارز دیجیتالتان بسازید.

کیف پول‌های نرم افزاری که بیشترین استفاده را توسط کاربران Cryptocurrency دارند و دو کیف پول معتبر کیف پول کوینومی Coinomi Wallet و کیف پول تراست ولت Trust Wallet که می‌توانید به راحتی بر روی موبایلتان نصب کنید و استفاده نمایید.

نوع سوم کیف پول‌ها، کیف پول‌های تحت وب هستند که روی وبسایت می‌توانید یک اکانت یا حساب کاربری بسازید و می‌توانید به راحتی دارایی و ارزهای دیجیتالتان را ذخیره و استفاده کنید که دو کیف www.myetherwallet.com و www.blockchain.com که اصلا برای نگه داری، دارایی‌هایتان از کیف پول‌های تحت وب استفاده کنید.

نوع چهارم کیف پول‌ها کیف پول‌های سخت افزاری هستند که برای نگه داری دارایی شما مورد استفاده قرار می‌گیرند که شبیه به یک فلش مموری Flash و یا کمی بزرگتر از فلش هستند که دو کیف پول سخت افزاری معتبر به شما معرفی می‌کنیم که یکی از آن‌ها Ledge Nano s و دومین Keepkey می‌باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید یک ارز دیجیتالی را برای مدت طولانی‌تری خرید و نگه داری کنید حتما از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد